پايلوت سرويس پرداخت از طريق تلفن همراه سال گذشته اجرا شده و اين سرويس هم اکنون آماده بهرهبرداري است.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)محمود هراتياننژادي - عضو هيات مديره پست بانک - با بيان اين مطلب اظهار كرد: از نظر فني، نرمافزارها و سختافزارهاي مورد نياز براي ارايه اين سرويس از طرف پست بانک آماده و امکان استفاده از آن فراهم شده است؛ سال گذشته و به کمک اپراتور اول (همراه اول) پايلوت اين پروژه با موفقيت راهاندازي شد.
عضو هيات مديره پست بانک ايران تصريح کرد: در صورتي که هر يک از اپراتورها تکنولوژي ussd2 را فعال کنند، امکان ارايه اين سرويس به مشتريان آنها فراهم خواهد شد.
وي خاطر نشان کرد: در حال حاضر سرويسهاي بانکداري الکترونيکي قابل ارايه از طريق پيامک، در پست بانک فعال بوده و مشتريان اين بانک ميتوانند تمامي سرويسهاي عرضه شده به اين طريق را دريافت کنند.
هراتياننژادي با بيان اين مطلب که نرمافزار سوئيچ پست بانک راهاندازي شده و در حال تکميل است، گفت: بخشهاي ارايه سرويس روي دستگاههاي خودپرداز (ATM) به بهرهبرداري رسيده است.
وي ادامه داد: ساير بخشها براي ارايه سرويسهاي متنوع بانکداري الکترونيکي مانند تلفن بانک، اينترنت بانک، موبايل بانک و غيره نيز هم اکنون روي نرمافزار فراز فعال بوده و خدمات قابل ارايه در اين حوزهها به مشتريان پست بانک ارايه ميشود.
او درباره سرويسهايي که هماکنون روي نرمافزار فراز ارايه ميشود، خاطر نشان کرد: آخرين گزارشهاي موجود، انتقال از يک حساب به حساب ديگر تخصيص کارت بانکي به يکي از حسابها و کليه عمليات مربوط به کارتهاي بانکي، از جمله سرويسهايي است که در قالب بانکداري الکترونيکي به مشتريان ارايه ميشود.
نظرات
ارسال یک نظر